Inici >> Noticies Butlleti >> Participeu a la II Viquimarató d'Informació i Comunicació al CRAI Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació

dilluns, 2 maig 2016

Per segon any, la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la UB organitza la Viquimarató d’Informació i Comunicació 2016 per al 4 de maig de 2016, de 10 a 20 h, al CRAI Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació.

L'objectiu d'aquesta segona Viquimarató és fer créixer el nombre d'articles de la Viquipèdia en llengua catalana relatius als ensenyaments de grau i de màster que s'imparteixen a la Facultat i millorar la qualitat dels que ja existeixen. Per a aquesta acció, comptarem amb l’assessorament d’experts viquipedistes que ens instruiran sobre com editar els articles, i amb un equip de tutors que ens orientaran sobre quines fonts d’informació podem utilitzar en cada cas.

Inscriviu-vos a la pàgina Viquimarató d'Informació i Comunicació 2016, on trobareu la llista inicial dels termes a editar, i on podreu afegir les vostres propostes. Hi haurà un refrigeri al jardí per refer les forces dels editors.

També hi podeu participar des de casa, si és que no us és possible d’assistir presencialment. Només us demanem que feu la inscripció i la tria del terme a editar, de la mateixa manera que els participants presencials. Tots els dubtes els resoldrà Francesc Garcia (francesc.garcia@ub.edu o tel. 93 403 92 51).

Us animem a participar-hi... necessitem la col·laboració de tots!