Inici >> Noticies Butlleti >> House of Commons Parliamentary Papers. Recurs en període de prova

House of Commons Parliamentary Papers. Recurs en període de prova

divendres, 17 abril 2020

El CRAI de la UB posa a disposició dels seus usuaris en període de prova, l'accés a House of Commons Parliamentary Papers, base de dades de documents governamentals del Parlament Britànic.

Els papers parlamentaris de la House of Commons autoritzen als investigadors a explorar la perspectiva britànica sobre esdeveniments històrics i contemporanis a través d’un ampli arxiu de documents oficials del govern que abasta tres segles. És l’únic recurs que recull aquests documents íntegrament. Els investigadors poden accedir perfectament a les ponències dels segles XVIII al XXI i als debats parlamentaris de Hansard, mitjançant una única interfície, mostrant com s’exploraven els problemes i com es va formar la legislació.

Per a les biblioteques, els documents de la Cambra dels Comuns garanteixen el subministrament de les fonts primàries essencials que els estudiants necessiten per desenvolupar el seu coneixement crític i dona suport a temes d'interès per a departaments tan diversos com l'enginyeria, l'anglès i les polítiques socials. Per a professors i estudiants crea noves oportunitats per a l’ensenyament i l’aprenentatge.

El període de prova està obert fins al 31 de maig de 2020.

A la pàgina de Recursos electrònics en prova del web del CRAI, trobareu l'accés als recursos i un qüestionari des d'on podreu fer-nos arribar la vostra valoració.