Inici >> Noticies Butlleti >> Gran èxit del projecte de recollida de taps solidaris de la Fundación Noelia

Gran èxit del projecte de recollida de taps solidaris de la Fundación Noelia

dilluns, 22 juliol 2019

La Fundación Noelia va recollir a inicis de juliol, gairebé 100 quilograms de taps que la comunitat universitària ha anat dipositant als contenidors desplegats als CRAI Biblioteques i a les facultats de Belles Arts i de Ciències de la Terra.

Els recursos obtinguts amb aquest material aniran destinats a la investigació de la distròfia muscular congènita per dèficit de col·lagen VI.

Aquesta és la primera recollida que la Fundación Noelia du a terme des que es va rellançar el projecte de recollida de taps solidaris. En aquesta iniciativa, coordinada per l’Oficina de Seguretat, Salut i Medi Ambient (OSSMA), participen el Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI), la Facultat de Belles Arts, la Facultat de Ciències de la Terra i F. Concejo SCP, que trasllada els taps al Campus Diagonal aprofitant el recorregut diari del servei de carteria i petit transport intern als centres de la UB.

La Fundación Noelia vol donar les gràcies a tota la comunitat universitària, però en especial al personal que treball per fer possible el projecte de Taps Solidaris.

Vegeu també la notícia de l'OSSMA.