Inici >> Noticies Butlleti >> Formació sobre Impressió 3D al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

Formació sobre Impressió 3D al CRAI Biblioteca del Campus Clínic

dilluns, 8 abril 2019

La setmana passada, a l'aula d'informàtica del CRAI Biblioteca del Campus Clínic es va dur a terme la formació sobre disseny i impressió 3D, organitzada i dirigida als estudiants del grau d'Enginyeria Biomèdica.

Aquesta sessió, impartida per un grup d'estudiants de 4t curs del l'ensenyament formats en impressió 3D, es dirigia a tots els seus companys de promocions posteriors i tenia com objectiu proporcionar bases teòriques i consells per dissenyar els diferents projectes que hauran de realitzar durant el grau.

Al mateix temps, va servir per presentar l’EspaiCrea i el servei d’impressió 3D del CRAI Biblioteca del Campus Clínic, explicant les seves normes d’ús i requisits per poder convertir i adequar els dissenys en models aptes per a la nostra impressora.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia