Inici >> Noticies Butlleti >> Finalitzades amb èxit les sessions per a estudiants de TFG al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

dimecres, 15 març 2017

Al CRAI Biblioteca d’Economia i Empresa ja hem finalitzat  les sessions adreçades als estudiants de TFG d’aquest 2n quadrimestre del curs 2016-17. Aquesta formació, fruit de la col·laboració entre la coordinadora de TFG de la Facultat d’Economia i Empresa, el CRAI Biblioteca i la Unitat de Serveis Lingüístics, s'ha dut a terme aquest mes de febrer passat, amb 8 sessions a les que s’hi han inscrit més de 150 estudiants.

Aquestes sessions tenen com a objectiu oferir recursos i eines als estudiants per a la recerca i selecció de la informació, així com recomanacions –bones pràctiques- per l’elaboració del TFG, sense oblidar els criteris per aconseguir uns treballs amb una bona qualitat lingüística.

Consolidem així aquesta experiència que vàrem iniciar el 2n quadrimestre del curs 2015-16, que ens permet conèixer millor les necessitats dels alumnes i  treballar conjuntament amb tutors i altres unitats de la Universitat, com Serveis Lingüístics. De la mateixa manera, aquestes sessions ens aporten nous coneixements sobre les diferents fases del TFG i una visió global de tot el seu procés.