Inici >> Noticies Butlleti >> Exposició virtual i mostra bibliogràfica sobre el conflicte d’Ucraïna al CRAI Biblioteca de Dret

dijous, 20 octubre 2022

Amb motiu del Congrés internacional sobre els impactes de la guerra d'Ucraïna que se celebrarà del 24 al 27 d’octubre de 2022 a la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, el CRAI Biblioteca de Dret presenta l’exposició virtual La guerra d’Ucraïna. Elements d’anàlisi per entendre el conflicte.

Els textos i selecció de bibliografia han anat a càrrec de Xavier Pons Ràfols, Degà de la Facultat de Dret i Catedràtic de Dret Internacional Públic de la Universitat de Barcelona.

L’exposició virtual es complementa amb una mostra bibliogràfica que es pot visitar a la planta 0 del CRAI biblioteca fins divendres 4 de novembre.

El congrés, organitzat per l’institut de recerca TRANSJUS de la Universitat de Barcelona i la revista acadèmica Review of International and European Economic Law, comptarà amb la participació de professors de la Facultat de Dret i polítics com Narcís Serra o Josep Piqué, ex ministres de Defensa i Afers exteriors, respectivament.