Inici >> Noticies Butlleti >> Premi Nobel d'Economia 2019. Exposició al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

Premi Nobel d'Economia 2019. Exposició al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

dimarts, 15 octubre 2019

Amb motiu del lliurament del premi Nobel d'Economia de l'any 2019, el 14 d’octubre, el CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa ha preparat una petita mostra bibliogràfica amb llibres i articles dels tres guardonats. El premi ha estat per a la francesa Esther Duflo, l'indi Adhijit Banerjee i el nord-americà Michael Kremer per les seves investigacions sobre l'alleujament de la pobresa a nivell mundial.

Els resultats de la investigació dels guardonats, i els dels investigadors que segueixen els seus passos, han millorat  la capacitat per combatre la pobresa  a la pràctica.

Actualment els tres guanyadors treballen en universitats als Estats Units. Concretament, Duflo i Banerjee són investigadors de l'Institut de Tecnologia de Massachusetts (MIT), mentre que Kremer és professor a la Universitat de Harvard.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia