Inici >> Noticies Butlleti >> Exposició interactiva: Vols posar títol a poemes de Brossa?

Exposició interactiva: Vols posar títol a poemes de Brossa?

dimecres, 8 maig 2019

Ho podeu fer a la Planta 1 del CRAI Biblioteca del Campus de Mundet on trobareu un expositor amb imatges de poemes-objecte de Joan Brossa i d’altres realitzats per alumnes de Primària.

Es tracta d’una de les accions que van realitzar alumnes de la menció en Biblioteques Escolars dels Graus de Mestre del curs 2017-2018 dins del projecte “Les claus de Brossa”, tutoritzats per Emma Bosch, del Departament de Didàctiques Aplicades, secció Educació Visual i Plàstica i membre del Grup de Recerca Pocio.

El projecte es va realitzar posteriorment amb nens de primer i de sisè d’Educació Primària de l’escola Orlandai.

En el monogràfic “Objectes” (nº 401) de la revista Perspectiva Escolar podeu llegir el desenvolupament de les diverses accions: Les claus de Brossa 1: Creació de poemes objecte amb futurs mestres i Les claus de Brossa 2: Creació de poemes objecte a Primària.