Inici >> Noticies Butlleti >> Exposició dels donatius rebuts al CRAI Biblioteca del Campus Clínic durant el curs 2018/2019

dilluns, 1 juliol 2019

Com cada estiu, el CRAI Biblioteca del Campus Clínic organitza una mostra dels donatius rebuts durant el curs acadèmic. L’exposició constitueix un agraïment a tots els donants que contribueixen a dotar el CRAI Biblioteca d’un fons bibliogràfic i patrimonial de gran valor i especialització.

Aquest any, la mostra inclou donatius de procedències molt diverses. S’hi poden trobar donacions realitzades per professors vinculats a la Facultat de Medicina del Campus Clínic com la Dra. Núria Fabrellas, la Dra. Carmina Olivé, el Dr. Castelo-Branco Flores i el Dr. Luis Rodés, així com els donatius del Deganat de la Facultat i d’estudiants de l’ensenyament de Medicina.

Especialment extensos són els donatius del Dr. Josep Antoni Bombí i de la Dra. Carmen Herrero.

D'altra banda, també s’exposen les obres recentment publicades que ens han fet arribar diversos autors com és el cas d’Ida Carrau i Bueno o del Dr. Josep Ignasi Oms Llohis.

Completa l'exposició una petita mostra de llibres de medicina, provinents del CRAI Biblioteca de Lletres, del CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Historia i d’altres CRAI Biblioteques de la UB.

La mostra restarà exposada al vestíbul de la Facultat de Medicina (Campus Clínic) els mesos de Juliol i Agost de 2019.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia