Inici >> Noticies Butlleti >> Exposició D'Ilíades i Odissees als CRAI Biblioteques de Lletres i Reserva

Exposició D'Ilíades i Odissees als CRAI Biblioteques de Lletres i Reserva

dimarts, 12 març 2019

El CRAI Biblioteca de Lletres i el CRAI Biblioteca de Reserva us ofereixen D'Ilíades i Odissees, una exposició en la que han volgut fer ressonar de nou la veu plural d’Homer, amb motiu de la recitació internacional de la Ilíada el dia 22 de març de 2019.

Trobareu, als expositors de la Secció Central del CRAI Biblioteca de Lletres, una mostra de traduccions en diverses llengües de les dues grans epopeies gregues, pertanyents al fons antic i al modern, que podeu visitar fins al 5 d'abril de 2019.

També us animem a visitar la versió virtual de l’exposició que alumnes, doctorands i doctors de la Universitat de Barcelona han realitzat, amb l’objectiu d’aprofundir breument en alguns aspectes interessants de l’obra homèrica i la seva tradició.

Us animen doncs a visitar la mostra i a llegir -novament o per primera vegada- Homer!

Trobareu més informació al Blog del CRAI Biblioteca de Lletres.