Inici >> Noticies Butlleti >> El Joc de la soca i exposició bibliogràfica del CRAI Biblioteca de Biologia

El Joc de la soca i exposició bibliogràfica del CRAI Biblioteca de Biologia

dimecres, 30 octubre 2019

Amb motiu de la celebració del centenari del naixement del Dr. Ramon Margalef (1919-2004), la Facultat de Biologia ha recuperat El Joc de la Soca, una eina educativa per a tots els públics inventada pel Dr. Margalef per tal d’explicar la Successió Ecològica. El científic es va basar en el clàssic Joc de l’Oca per tal de difondre el coneixement de la Successió Ecològica d’una forma senzilla i divertida.

El Joc de la Soca es troba a l’atri de l’edifici Margalef de la Facultat de Biologia, des del 24 d’octubre. Es tracta d’una activitat que té una durada de 45-50 minuts i que es realitza sobre un taulell gegant. Els jugadors tenen a la seva disposició diferents fitxes de colors i un dau gegant per poder gaudir d’aquesta activitat.

El CRAI Biblioteca de Biologia hi col·labora amb una petita mostra bibliogràfica d’alguns dels treballs més importants del Dr. Ramon Margalef sobre la Successió Ecològica, que podeu visitar al mateix atri fins al 15 de novembre.

Vegeu també la informació a Notícies UB.