Inici >> Noticies Butlleti >> El Dipòsit Digital de la UB arriba al registre 45.000

El Dipòsit Digital de la UB arriba al registre 45.000

dilluns, 3 juny 2019

El Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona ha arribat als 45.000 documents!

Ara fa 12 anys, al mes de març de 2007, es va inaugurar el Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona, un espai on es recullen totes les publicacions digitals en accés obert derivades de l'activitat docent, investigadora i institucional del professorat i altres membres de la comunitat universitària, amb l'objectiu principal de preservar i difondre els documents creats en el si de la nostra universitat.

A 3 de juny de 2019 hi ha vuit comunitats que contenen 857 col·leccions:

〉 Dades   Docència   Institucional   Mediateca   Programari   Recerca   Tesis Doctorals   Treballs de l’alumnat

El document número 45.000 pertany a la Comunitat de Recerca que aplega totes les publicacions en accés obert derivades de l'activitat investigadora del professorat, segons la Política d'accés obert a la Universitat de Barcelona (juny 2011).

Podeu veure el nombre total de documents ingressats al Dipòsit Digital de la UB des d'aquí.

Accediu al Dipòsit Digital de la UB des del Web del CRAIDipòsit Digital de la UB.