Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI visitat també des de l'app SocUB

El CRAI visitat també des de l'app SocUB

dijous, 3 desembre 2020

Amb la consulta de les estadístiques dels dos primers mesos de funcionament de l'App SocUB (15 de setembre a 15 de novembre) hem pogut comprovar que els usuaris de la Universitat de Barcelona també accedeixen al CRAI a través d'aquesta aplicació.

Hi ha hagut durant aquest període un volum de registres (usuaris que s’han descarregat i han accedit a l’aplicació) important. En data 16 de novembre s'han comptat 16.020 registres, 15.207 dels quals són d'estudiants. Aquests usuaris registrats han visitat de manera destacada el Campus Virtual. No obstant, les visites al CRAI es troben en un molt important tercer lloc amb gairebé 6.500 entrades.

Com ja us hem explicat anteriorment, els serveis del CRAI s'han integrat en aquesta nova app per seguir estant a prop vostre donant-vos el màxim de facilitats. Per aquest canal us arriben les notificacions dels vostres préstecs i reserves de documents i podeu realitzar cerques al catàleg i accedir a El meu compte des de la pròpia aplicació.

Igualment, tota la informació d'horaris i localització dels CRAI Biblioteques, la teniu en un sol clic.

Si encara no ho heu fet, descarregueu-vos SocUB i connecteu amb nosaltres de manera ràpida i fiable!

Descriptors: