Inici >> Noticies Butlleti >> Aportacions del CRAI al portal Dialnet

Aportacions del CRAI al portal Dialnet

dimecres, 13 juny 2018

Des del mes de maig de l’any 2011, el CRAI de la UB, juntament amb altres institucions membres del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), participa en l’aportació de continguts al portal Dialnet.

La participació del CRAI es basa principalment en el buidatge de sumaris de revistes editades per la Universitat de Barcelona, i d’una selecció de revistes subscrites per nosaltres. Actualment el CRAI de la UB és responsable d’introduir a Dialnet els sumaris de 153 títols de revistes.

L’any 2016 el CRAI amplia la seva participació a Dialnet amb la introducció dels sumaris de les monografies editades per Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona,

L'objectiu d'aquestes aportacions és contribuir a augmentar la visibilitat de la literatura científica de les àrees de les ciències socials i humanitats en general, i de les publicacions pròpies de la Universitat de Barcelona en particular (vegeu post al blog del CRAI).

En aquest gràfics es mostren el total de sumaris de revistes i de llibres que el CRAI de la UB ha aportat a Dialnet des de l'inici de la seva col·laboració, així com el nombre d’usuaris de la Universitat de Barcelona registrats.

Recordeu que com a institució col·laboradora de Dialnet, els membres de la UB podeu subscriure-us als serveis d'alertes i accedir a altres opcions més avançades de Dialnet Plus.

Per fer-ho, cal que: