Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI Biblioteca de Lletres en imatges

El CRAI Biblioteca de Lletres en imatges

dimarts, 13 octubre 2020

El CRAI Biblioteca de Lletres presenta un nou vídeo que explica els seus espais i serveis que es troben distribuïts per tot l’Edifici Històric de la UB.

Com a Biblioteca que serveix concretament a la Facultat de Filologia i Comunicació i de forma general a tota la nostra comunitat universitària,  hem volgut apropar els nostres espais i serveis als nostres usuaris a partir d’aquest vídeo que ofereix un tour per les diferents seccions, dona informació sobre els seus continguts de forma sintètica i intenta facilitar la localització dels nostres espais i fons bibliogràfics.

Durant aquest recorregut en imatges tindreu també l’oportunitat de veure alguns dels nostres serveis principals (préstec, informació bibliogràfica, espais d’estudi i consulta, sales de treball, serveis virtuals, etc.) i una descripció clara i concreta de la ubicació dels nostres espais a partir de la presentació dels diferents plànols de l’edifici.

Esperem que aquest vídeo serveixi perquè pugueu identificar sense problemes els nostres espais i fons bibliogràfics, i faciliti així la vostra vida quotidiana a la Facultat. A més, esperem que sigui tota una invitació per a aquella part de la nostra comunitat universitària i de la societat en general que no ve normalment a l’Edifici Històric de la UB o no ens coneix, però que li agradaria visitar-nos.

Benvinguts al CRAI Biblioteca de Lletres!