Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació incorpora el Premi UB-Ferran Adrià al Dipòsit Digital

dimarts, 15 octubre 2019

El CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació ha incorporat una nova col·lecció al Dipòsit Digital de la UB. Es tracta dels treballs guardonats amb el Premi UB - Ferran Adrià amb Gallina Blanca, un concurs que premia els treballs de recerca i de final de cicle de temàtica relacionada amb la nutrició i l’alimentació, realitzats per alumnes de batxillerat i de Cicles Formatius de Grau Superior.

Els treballs que formen part del fons són els guanyadors dels següents premis:

1. Premi UB - Ferran Adrià amb Gallina Blanca, al millor treball relacionat amb el fet gastronòmic
  2. Premi Sent Soví al millor treball relacionat amb el fet alimentari (nutrició, agricultura o tecnologia alimentària)
  3. Premi Seguretat Alimentària al millor treball sobre seguretat alimentària
  4. Premi per a l’escola, l’institut o el centre més implicat i proactiu

L’objectiu dels premis, que porten el nom de Ferran Adrià, Doctor Honoris causa per la UB, és promocionar els treballs d’una temàtica tan present a les nostres vides com l’alimentació, així com els estudis que s’imparteixen al Campus de l’Alimentació de Torribera, entre els que destaquen els Graus de Nutrició humana i Dietètica, Ciència i tecnologia dels aliments, i Ciències Culinàries i Gastronòmiques.

Podeu consultar la col·lecció al Dipòsit Digital de la UB i les bases dels premis al web de Futurs estudiants de la UB.