Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació incorpora el Premi UB-Ferran Adrià al Dipòsit Digital

dimarts, 15 octubre 2019

El CRAI Biblioteca de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació ha incorporat una nova col·lecció al Dipòsit Digital de la UB. Es tracta dels treballs guardonats amb el Premi UB - Ferran Adrià amb Gallina Blanca, un concurs que premia els treballs de recerca i de final de cicle de temàtica relacionada amb la nutrició i l’alimentació, realitzats per alumnes de batxillerat i de Cicles Formatius de Grau Superior.

Els treballs que formen part del fons són els guanyadors dels següents premis:

1. Premi UB - Ferran Adrià amb Gallina Blanca, al millor treball relacionat amb el fet gastronòmic
  2. Premi Sent Soví al millor treball relacionat amb el fet alimentari (nutrició, agricultura o tecnologia alimentària)
  3. Premi Seguretat Alimentària al millor treball sobre seguretat alimentària
  4. Premi per a l’escola, l’institut o el centre més implicat i proactiu

L’objectiu dels premis, que porten el nom de Ferran Adrià, Doctor Honoris causa per la UB, és promocionar els treballs d’una temàtica tan present a les nostres vides com l’alimentació, així com els estudis que s’imparteixen al Campus de l’Alimentació de Torribera, entre els que destaquen els Graus de Nutrició humana i Dietètica, Ciència i tecnologia dels aliments, i Ciències Culinàries i Gastronòmiques.

Podeu consultar la col·lecció al Dipòsit Digital de la UB i les bases dels premis al web de Futurs estudiants de la UB.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia