Inici >> Noticies Butlleti >> Participació del CRAI Bibioteca del Campus Clínic en el seminari del Pràcticum del grau d'IiD

dimarts, 23 gener 2018

Durant aquesta setmana s'han desenvolupat diverses activitats a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació, entre les quals un seminari destinat als estudiants de darrer curs del Grau d'Informació i Documentació, concretament grups de Pràcticum del primer semestre.

El seminari té l'objectiu de compartir les opinions dels professionals que treballen en centres acollidors i també exposa els punts de vista d'alguns estudiants que volen compartir la seva experiència durant l'estada de pràctiques.

El CRAI Biblioteca del Campus Clínic és un dels que participa de l'estada d'estudiants que realitzen el prácticum. Per aquest motiu i per l'interès que els estudiants demostren durant les seves estades, enguany ens han sol·licitat que hi assistim per tal de transmetre als futurs professionals les oportunitat que el nostre centre ofereix, les característiques que ens defineixen i la visió de la professió i expectatives del professionals que hi treballem.

Carme Alpáñez, Cap del CRAI Biblioteca del Campus Clínic, hi ha participat. Totes les tutores dels centres acollidors han exposat la seva visió des de la doble perspectiva del seu lloc de treball actual i del coneixement que els ha donat la seva àmplia trajectòria.

Vegeu notícia de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació.