Inici >> Noticies Butlleti >> Dues mostres bibliogràfiques al CRAI Biblioteca de Biologia amb motiu del Premi Ramon Margalef d’Ecologia

divendres, 27 octubre 2017

Un any més, el CRAI Biblioteca de Biologia participa en les activitats que organitza el Departament d’Ecologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals de la Facultat de Biologia amb motiu del Premi Ramon Margalef d’Ecologia amb motiu del lliurament del “Premi Ramon Margalef d’Ecologia" atorgat per la Generalitat de Catalunya des del 2004 en memòria del professor Ramon Margalef, catedràtic emèrit de la Universitat de Barcelona i un dels màxims exponents de l’ecologia a escala mundial.

Enguany el Premi Ramon Margalef d’Ecologia, ha estat concedit a l'ecòloga Sandra Díaz per la seva gran contribució a la comprensió del paper de la biodiversitat en els ecosistemes, i «el seu paper protagonista i pioner en el desenvolupament teòric i l’aplicació pràctica del concepte de diversitat funcional».

En aquest context el CRAI Biblioteca de Biologia presenta dues mostres bibliogràfiques, Dra. Sandra Díaz: premi Ramon Margalef d’Ecologia 2017, situada a l’atri de l’edifici Margalef de la Facultat de Biologia i Ramon Margalef i el concepte de barroquisme en la natura que podeu visitar a la Biblioteca.

Les mostres es podran visitar des del 23 d’octubre fins el 20 de desembre.