Inici >> Noticies Butlleti >> Donacions al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

Donacions al CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa

dimecres, 16 març 2016

El CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa ha incorporat al seu fons les donacions procedents de les biblioteques personals de quatre economistes de renom.

800 documents constitueixen el Fons Bibliogràfic Anna Alabart Vilà (1942-2012), economista, urbanista i catedràtica de sociologia urbana a la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona.

El fons donat per Miquel Caminal i Badia (1952-2014) consta de 400 documents. Caminal presidí la Comissió assessora per a la reforma de l'autogovern del Departament de Relacions Institucionals i Participació de la Generalitat de Catalunya (2004-2006) i el 2008 fou nomenat director del Memorial Democràtic, càrrec que ocuparia fins al 2011.

S'han incorporat també 300 documents al Fons bibliogràfic Ernest Lluch Martín i 150 documents al Fons Bibliogràfic Pasqual Maragall i Mira.