Inici >> Noticies Butlleti >> El repositori TDX arriba al número 20.000 amb una tesi de la UB

El repositori TDX arriba al número 20.000 amb una tesi de la UB

dijous, 4 juny 2015

20.000 tesis incorporades a TDX!

El repositori de Tesis Doctorals en Xarxa () ha arribat aquest mes de maig a les 20.000 tesis amb una tesi de la Universitat de Barcelona.

La tesi que ha fet 20.000 és de l’autora Laura Ibáñez Lladó que l'ha realitzada a l’Hospital Universitari Mútua Terrassa i presentada a la Facultat de Farmàcia de la UB. El treball porta per títol Human Immunodeficiency Virus infection, asymptomatic atherosclerosis, and inflammation: A candidate gene study i ha estat dirigida per David Dalmau Juanola i David Gallardo García.

Aquesta tesi té per objectiu investigar la possible associació entre les variants genètiques i l’expressió gènica de gens pertanyents a la ruta inflamatòria en paràmetres relacionats amb el risc cardiovascular en una cohort de pacients seropositius.

Com la resta de tesis, aquesta tesi doctoral —que es publica amb una llicència de Creative Commons— també es troba al Dipòsit Digital de la UB.