Inici >> Noticies Butlleti >> Enquesta al personal docent i investigador de la Universitat de Barcelona per conèixer el seu grau de satisfacció sobre els recursos i serveis del CRAI

dijous, 19 maig 2016

El Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la Universitat de Barcelona vol conèixer quin és el grau de satisfacció del personal docent i investigador sobre els recursos i serveis oferts des dels seus CRAI Biblioteques i unitats de suport.

Per aquest motiu, s'ha elaborat una enquesta de valoració adreçada als professors i investigadors de la Universitat.

L'objectiu d'aquesta enquesta és poder millorar els recursos i serveis oferts pel CRAI per tal d'adaptar-los a les vostres necessitats docents i d'investigació. Tot el que ens vulgueu dir ens ajudarà a millorar i a ser de més utilitat per a vosaltres.

Esperem i agraïm la vostra col·laboració!!

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia