Inici >> Noticies Butlleti >> Memòria 2014 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

Memòria 2014 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República

dimecres, 15 juliol 2015

Una vegada més posem a l'abast de la comunitat universitària la Memòria de les activitats realitzades pel CRAI Biblioteca Pavelló de la República al llarg del 2014.

A la memòria hi podeu trobar resposta a moltes preguntes:

• Quantes visites hem rebut?
  • En quines exposicions i espais de la memòria hem col·laborat?
  • Quines publicacions o projectes de recerca s’han portat a terme amb el nostre fons?
  • Quina documentació d’arxiu hem rebut?
  • En quins programes de televisió i projectes audiovisuals hem participat?
  • Amb quines institucions hem col·laborat?
  • Quants llibres i revistes s’han catalogat?

I tots aquells aspectes relacionats amb els projectes vinculats al pla estratègic del CRAI de la UB.

Podeu consultar la Memòria 2014 del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República al Web del CRAI > Localitzacions i horaris > CRAI Biblioteca del Pavelló de la República > Memòria o bé directament al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona.