Inici >> Noticies Butlleti >> Posa nom a una sala d'estudi del CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa - Recerca

Posa nom a una sala d'estudi del CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa - Recerca

dimarts, 9 juny 2015

Segur que ja heu vist la mostra virtual Doctors honoris causa proposats per la Facultat d'Economia i Empresa que ha preparat el CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa. Aprofitant aquesta exposició, us demanem que ens ajudeu a posar nom a una de les sales d'estudi que teniu a la vostra disposició a la Biblioteca de Recerca.

Ens agradaria donar a la sala el nom d'un dels sis economistes honoris causa proposats per la Facultat i per això, des d'avui fins al dia 24 de juny, voteu si us plau un d'aquests sis noms a les urnes dipositades a l'entrada dels CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa-Recerca i Grau.

El personatge més votat donarà nom a la sala d'estudi.

Participeu!

Veniu, Voteu i poseu nom a una sala d’estudi!