Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI Biblioteca de Dret col·labora en el "II Concurs de Relats breus" de la Facultat de Dret

dimecres, 29 abril 2015

La Facultat de Dret de la UB convoca el II concurs de relats breus vinculats a la vida universitària amb la participació del Deganat i la Comissió de Cultura de la Facultat, i del CRAI Biblioteca de Dret.

S'han establert quatre categories de premis, que s'atorgaran en forma de xecs regal, per valor de 300,00 € cadascun, destinats a adquirir llibres.

El termini de presentació dels relats finalitzarà el 31 de juliol de 2015 i s’hauran d’enviar via adjunt a l’adreça de correu relats.dret@ub.edu; en el tema del missatge caldrà que es refereixi al pseudònim triat i al col·lectiu al qual pertany l’autor.

Tots els que hi esteu interessats consulteu aquí les bases del concurs.