Inici >> Noticies Butlleti >> Convocatòria de reconeixement de les revistes científiques de la UB i de concessió d’ajuts per publicar-les

divendres, 15 abril 2016

El Vicerector de Comunicació i Projecció de la Universitat de Barcelona, ha obert, el dia 11 d'abril de 2016, una convocatòria de reconeixement de les revistes científiques de la Universitat de Barcelona i de concessió d’ajuts per publicar-les.

L’objecte d’aquesta convocatòria és atorgar el reconeixement de les revistes científiques de la Universitat i la concessió d’ajuts per publicar-les, per tal de donar suport a la seva professionalització i internacionalització amb l'objectiu últim que les revistes tinguin més visibilitat i s’augmenti l’impacte dels articles que publiquen.

Poden ser beneficiaris d’aquesta convocatòria el professorat a títol individual, els grups de recerca, els centres o els departaments de la Universitat de Barcelona que publiquin o vulguin publicar revistes en edició digital.

Les sol·licituds de participació s’han de formalitzar d’acord amb el model normalitzat que s’adjunta a l’annex 2 del document de la Convocatòria, on també podreu trobar tota la informació i els criteris de valoració. Un cop emplenades, aquestes sol·licituds s’han de presentar al Vicerectorat de Comunicació i Projecció o a les oficines de registre incloses al document Relació i horaris dels registres generals de centre de la Universitat, fins al dia 9 de maig de 2016.

Vegeu les convocatòries i les revistes que han rebut reconeixement fins ara, al Web del CRAI > RCUB > Quant a > Convocatòries.