Inici >> Noticies Butlleti >> ClinicalKey Student: Nursing i Medicina. Accés als continguts

ClinicalKey Student: Nursing i Medicina. Accés als continguts

divendres, 24 abril 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris l’accés a la plataforma ClinicalKey Student, en les seves dues especialitats:

ClinicalKey Student Nursing. Eina d’aprenentatge que dona suport, tant a estudiants com a professors, en l’ensenyament d’Infermeria i a professionals sanitaris relacionats.
Per a accedir-hi cal registrar-se clicant a Register here.

ClinicalKey Student Medicina. Eina d’aprenentatge que ha estat desenvolupada en col·laboració amb estudiants, docents i acadèmics de tot el món. Combina una gran quantitat de contingut, vídeos i una potent eina de recerca, així com eines d’estudi col·laboratiu. Per a accedir-hi cal registrar-se, clicant a Register here.

Període d’accés obert fins al 30 de juny.