Inici >> Noticies Butlleti >> Cambridge Companions Online i Cambridge Histories Online. Nou accés als llibres electrònics

dilluns, 21 desembre 2020

logocambridgeup.png                                                                                                                                                                                                                                               El CRAI de la Universitat de Barcelona ha contractat un EBA (Adquisició Basada en l’Evidència) amb l’editorial Cambridge University Press per a les col·leccions Cambridge Companions Online i Cambridge Histories Online. L’accés comença l’1 de desembre de 2020 i finalitza el 30 de novembre de 2021.

Cambridge Companions Online (CCO) conté una sèrie de guies autoritzades i elaborades per destacats experts. Recull més de 600 títols d’assaigs, bibliografies, etc. considerats un suport ideal per a estudiants de grau i postgrau d’humanitats i ciències socials.

Cambridge Histories Online (CHO) fou publicada per primer cop el 1902. Cambridge Histories és una sèrie de més de 300 volums respectada mundialment i que tracta sobre quinze àrees temàtiques, principalment d’humanitats i ciències socials i bàsicament centrades en història política i cultural, literatura, filosofia, estudis religiosos, música i art.

Els títols es poden consultar al Cercabib: Cambridge Companion Online i Cambridge Histories Online.