Inici >> Noticies Butlleti >> Ampliació de mobiliari al CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

Ampliació de mobiliari al CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

dilluns, 17 febrer 2020

EL CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica ha incorporat al mobiliari una taula nova amb capacitat per setze persones i que inclou trenta-sis punts de connexió a la xarxa elèctrica. El nou mobiliari ha estat assumit econòmicament per la Facultat de Matemàtiques i Informàtica.  Les taules que ocupaven aquest espai s’han distribuït en dues altres sales i també s’equiparan amb punts de connexió.

L’augment de punts de connexió a xarxa elèctrica és la necessitat més demanada per les persones que van participar al grup d’opinió que el CRAI Biblioteca va organitzar l’any 2017 amb alumnes de grau i màsters, per conèixer l’opinió general de l’alumnat sobre els serveis, els equipaments, el personal, etc. Amb aquesta millora es dona resposta a la necessitat de l’alumnat.

Esperem que en gaudiu!