Inici >> Noticies Butlleti >> Ampliació dels horaris dels CRAI Biblioteques de la UB en període d'exàmens

Ampliació dels horaris dels CRAI Biblioteques de la UB en període d'exàmens

dijous, 5 maig 2022

Com cada any, els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona amplien els seus horaris de servei durant el període d'exàmens dels mesos de maig i juny de 2022, els caps de setmana, festius i nits.

Vegeu els horaris detallats aquí i a la pàgina web d'Horaris - Període d'exàmens.

A més, disposeu de la Sala d'estudis Dolors Aleu, ubicada a la planta 0 dels espais que la Universitat de Barcelona té a la Residència Universitària Aleu del carrer de Pau Gargallo, 30.

L'horari d'apertura és de dilluns a dijous de 9 a 17 h i divendres de 9 a 15 h però els caps de setmana entre el 4 i el 26 de juny obre de 9 a 15 h. Per accedir-hi és imprescindible identificar-se com a estudiant de la UB.

Consulteu altres espais d'estudi a Barcelona des de la pàgina d'horaris del web del CRAI.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia