Inici >> Noticies Butlleti >> Cupons de la Royal Society of Chemistry (RSC) per publicar en accés obert

Cupons de la Royal Society of Chemistry (RSC) per publicar en accés obert

dimarts, 17 febrer 2015

Aquest any 2015 la Universitat de Barcelona, a través del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC), s'ha adherit al programa Gold for Gold de la Royal Society of Chemistry (RSC), pel qual la comunitat universitària té accés a tots els recursos d'aquesta editorial: revistes en línia i bases de dades.

Aquest programa inclou un nombre de cupons per publicar en accés obert en alguna de les revistes de l'RSC. El nombre de cupons s'estableix en funció del cost de la subscripció a aquests recursos. Per a aquest any 2015, la UB disposa de moment, de 10 cupons que s'atorgaran per ordre de sol·licitud, sempre que es compleixin els requeriments que trobareu al Web del CRAI.

Les sol·licituds s'han d'adreçar a l'Oficina de Difusió del Coneixement del CRAI mitjançant un missatge a l'adreça odc@ub.edu amb la informació següent:

el codi del registre de l'article al GREC
 una còpia de l'article definitiu on constin les afiliacions dels autors
 el missatge d'acceptació de la publicació

Si el/la sol·licitant compleix les condicions establertes, rebrà el cupó corresponent.

Per a dubtes, aclariments o per obtenir més informació, us podeu adreçar a l'Oficina de Difusió del Coneixement (ODC) o al taulell de qualsevol CRAI Biblioteca.