Inici >> Noticies Butlleti >> Gràcies per participar a Recicla Cultura 2018

Gràcies per participar a Recicla Cultura 2018

divendres, 27 abril 2018

Des del CRAI volem expressar la nostra satisfacció pels bons resultats de l’activitat Recicla Cultura 2018 que aprofitant la diada de Sant Jordi, s'ha dut a terme a la Universitat de Barcelona amb la participació de tots els CRAI Biblioteques.

Agraïm en nom de Voluntariat UB la col·laboració del personal del CRAI i de tota la Comunitat Universitària, sense els quals no hauria estat possible aquesta activitat.

Al llarg d'aquesta campanya s'han aconseguit reciclar 616 llibres i recaptar 1.345,43 € gràcies a les 25 persones voluntàries que van participar per part de la Universitat de Barcelona!. Els diners recaptats han anat destinats a la creació de 32 beques de la Fundació Servei Solidari perquè diverses persones en risc d'exclusió social puguin realitzar cursos de d'alfabetització en català i castellà com a primer pas per a la seva inclusió social.

Gràcies a tots!!!