Inici >> Noticies Butlleti >> VIII Mostra dels donatius rebuts al CRAI Biblioteca Campus Clínic, curs 2021/2022

dimarts, 5 juliol 2022

Com cada estiu, el CRAI Biblioteca del Campus Clínic presenta una mostra dels donatius rebuts durant el curs acadèmic.

L’exposició constitueix un agraïment a tots els donants que contribueixen a dotar al CRAI Biblioteca d’un fons bibliogràfic i patrimonial de gran valor i especialització.

Enguany, la mostra inclou donatius de procedències molt diverses. S’hi poden trobar donacions realitzades per professors vinculats a la Facultat de Medicina del Campus Clínic com el Dr. Camil Castelo-Branco Flores o el Dr. Luis Rodés Ferrer, per estudiants de l’ensenyament de Medicina, de personal del CRAI biblioteca o cessions del CRAI Biblioteca de Lletres i del CRAI Biblioteca del Campus de Mundet, així com part dels donatius de Geraldine Eckardt, Jaume Canela i Soler o Griselda Tudó Vilanova.

Especialment nombrosos són els donatius de Sara Mareri, Enric Garcia Torrents o el CRAI Biblioteca Campus del Bellvitge.

La mostra restarà exposada al vestíbul de la Facultat de Medicina (Campus Clínic) fins al mes de setembre de 2022.