Inici >> Noticies Butlleti >> ClinicalKey Student: Medicine i Nursing. Nova subscripció

ClinicalKey Student: Medicine i Nursing. Nova subscripció

dimecres, 2 desembre 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha subscrit l’accés a ClinicalKey student Medicina i Nursing.

ClinicalKey Student és una plataforma educativa interactiva en l’àmbit de la medicina i la infermeria, basada en casos clínics. És una eina d’aprenentatge desenvolupada en col·laboració amb estudiants, docents i acadèmics de tot el món i que dóna accés a una àmplia col·lecció de llibres de text, imatges i vídeos de l’editorial Elsevier. Compta, a més, amb l’eina ClinicalKey Student Bookshelf per generar presentacions, prendre notes i compartir-les.

Es pot accedir a la plataforma de ClinicalKey Student i als més de 210 llibres de medicina i infermeria, la majoria Bibliografia recomanada, a través del Cercabib > ClinicalKey Student.

Per accedir-hi el primer cop cal registrar-se, excepte si es disposa d’un compte en altres plataformes d’Elsevier com ScienceDirect o Scopus.