Inici >> Noticies Butlleti >> ClinicalKey Student: Medicine i Nursing. Nova subscripció

ClinicalKey Student: Medicine i Nursing. Nova subscripció

dimecres, 2 desembre 2020

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha subscrit l’accés a ClinicalKey student Medicina i Nursing.

ClinicalKey Student és una plataforma educativa interactiva en l’àmbit de la medicina i la infermeria, basada en casos clínics. És una eina d’aprenentatge desenvolupada en col·laboració amb estudiants, docents i acadèmics de tot el món i que dóna accés a una àmplia col·lecció de llibres de text, imatges i vídeos de l’editorial Elsevier. Compta, a més, amb l’eina ClinicalKey Student Bookshelf per generar presentacions, prendre notes i compartir-les.

Es pot accedir a la plataforma de ClinicalKey Student i als més de 210 llibres de medicina i infermeria, la majoria Bibliografia recomanada, a través del Cercabib > ClinicalKey Student.

Per accedir-hi el primer cop cal registrar-se, excepte si es disposa d’un compte en altres plataformes d’Elsevier com ScienceDirect o Scopus.

Logo de Creative Commons Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.

150 anys de l’Edifici Històric             Pla de sostenibilitat del CRAI                           Segell EFQM 500    Logo de Bibliotecas comprometidas con la excelencia