Inici >> Noticies Butlleti >> APA PsycInfo / PsycArticles. Canvi en la plataforma d’accés

APA PsycInfo / PsycArticles. Canvi en la plataforma d’accés

dimarts, 7 febrer 2023

El CRAI de la Universitat de Barcelona subscriu des d’aquest any les bases de dades APA PsycInfo i APA PsycArticles des de la seva pròpia plataforma APA PsycNet.

PsycInfo i PsycArticles són dues bases de dades editades per l’American Psychological Association (APA), principal organització científica i professional de l’àmbit de la psicologia, que agrupa més de 146.000 investigadors, educadors, metges i estudiants, i que treballa amb la missió de promoure l’avenç i el coneixement de la ciència i la psicologia pel benefici de la societat i la millora de la qualitat de vida.

APA PsycInfo és una base de dades bibliogràfica que conté cites i resums d’articles de les publicacions mundials sobre psicologia i disciplines relacionades, amb una cobertura que va des de 1840 fins a l’actualitat. És la principal base de dades de resums en l’àmbit de la psicologia i les ciències del comportament, contenint més de 5 milions de registres.

APA PsycArticles és una base de dades a text complet d’articles de revistes publicades per l’American Psychological Association (APA) i altres entitats relacionades. Cobreix revistes científiques especialitzades en l’àmbit de la psicologia. Dona accés a més de 230.000 articles.

La nova plataforma d’accés APA PsycNet permet la cerca conjunta i simultània en ambdues bases de dades, així com la navegació per les revistes i l’accés al thesaurus de l’American Psychological Association.

Trobareu l’accés a Cercabib > APA PsycInfo | APA PsycArticles.