Inici >> Serveis que ofereix el CRAI >> Suport als investigadors >> Criteris de normalització per signar els treballs científics

Criteris de normalització per signar els treballs científics

Des del CRAI us recomanem la consulta d'aquests dos documents:

Recomendaciones para la normalización de autores y para las direcciones electrónicas, documents elaborats per la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT), que recullen unes mínimes pautes per normalitzar tant el nom dels investigadors espanyols (noms i cognoms dels autors) com el nom de la institució en la qual treballen, quan se signen els treballs científics. També s'hi afegeixen unes recomanacions per a les adreces electròniques i pàgines web.

Recomanacions per a la correcta identificació d'autors i institucions de la Universitat de Barcelona en les publicacions científiques, que és una adaptació de les recomanacions de la FECYT per a la Universitat de Barcelona.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI
Segueix-nos:

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.