Inici >> Noticies Butlleti >> Enquesta 2018 al personal docent i investigador de la Universitat de Barcelona per conèixer el seu grau de satisfacció sobre els recursos i serveis del CRAI

dijous, 26 abril 2018

Com cada any, el Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la Universitat de Barcelona vol conèixer quin és el grau de satisfacció del personal docent i investigador pel que fa als recursos i serveis oferts des dels seus CRAI Biblioteques i unitats de suport.

Per aquest motiu, s'ha elaborat una enquesta de valoració adreçada al professorat i al col·lectiu d’investigadors de la Universitat, que us demanem que contesteu amb l’objectiu de conèixer la vostra satisfacció i recollir la vostra opinió sobre aspectes relacionats amb el CRAI. El petit esforç que comporta respondre aquesta enquesta és d’un valor enorme per a nosaltres, ja que ens permet avaluar la qualitat del nostre servei i millorar-lo distribuint els nostres recursos i esforços en la direcció més apropiada.

A tall d’exemple, després d’analitzar els resultats de l’enquesta de l’any passat, s'hi han pogut introduir les millores següents:

• 13 noves subscripcions a revistes arran dels suggeriments i de l'enquesta al PDI de l’any passat de diferents temàtiques (Matemàtiques, Farmàcia, Dret, Medicina, Economia i Psicologia), ampliació de diferents paquets (Thieme, Doyma, CUP, World Scientific Publishing) i subscripció d’una base de dades d'infermeria basada en l'evidència JBI: Joanna Briggs Institute reports.
  • Més de 2.000 títols nous de llibres electrònics de les editorials Springer, IOP, Elsevier, etc.
  • Nou servei d’ordinadors portàtils a l’aula en el CRAI Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica.
  • S’ha implementat la versió mòbil del web del CRAI i es millora la usabilitat del portal BiPaDi amb la nova interfície totalment adaptada a dispositius mòbils. També es posa en marxa la nova versió del portal RCUB amb una nova interfície.
  • Augment del suport en recerca. Hem posat a disposició del PDI informació i eines per elaborar un pla de gestió de dades, atès que a partir de l'any 2017 tots els projectes europeus n'han d'elaborar un i lliurar-lo.
  • Augment del suport a la docència. S'ha posat en marxa el bloc del TACTIC del CRAI amb la publicació de píndoles informatives i formatives adreçades a tota la comunitat universitària, i també s'ha activat el butlletí d’informació de caràcter mensual, al qual tots els usuaris que ho desitgin poden subscriure's. D’altra banda, s'ha publicat dins el Portal TACTIC l'apartat “Et recomanem”, on s'han destacat les eines i els recursos que es poden usar en docència i aprenentatge, amb la voluntat de fomentar especialment els que estan disponibles a la UB.

Lenquesta estarà disponible fins a l'1 de juny de 2018.

Gràcies per participar-hi!!