Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI Biblioteca del Pavelló de la República al Telenotícies de TV3 amb el Seminari Bales de Plata

dilluns, 12 febrer 2018

El passat dia 22 de gener un equip de TV3, Televisió de Catalunya va gravar al CRAI Biblioteca del Pavelló de la República una entrevista a Jordi Serchs, director de l'Arxiu Fotogràfic de Barcelona i a Ricard Martínez, fotògraf i historiador, responsable del Seminari Balas de Plata sobre els usos de la imatge durant la Guerra Civil espanyola.

Organitzat per Grisart Escola Internacional de Fotografia, aquest seminari compta amb la col·laboració de  l’Ajuntament de Barcelona i del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República de la Universitat de Barcelona.  Una de les sessions que s’impartiran, entre els dies 7 de febrer i el 7 de març de 2018, es farà a la seu de la pròpia Biblioteca, on els participants podran treballar amb les publicacions originals del període estudiat.

Podeu veure un interessant vídeo sobre el tema i l'organització del Seminari.

El seminari es complementarà amb l’exposició que porta per títol Centelles vist per Centelles: imatges de la Guerra Civil, que comptarà amb una selecció de material adquirit per la Fundació Vila Casas i l’Arxiu Fotogràfic de Barcelona que es pot visitar a partir del 8 de febrer.

Si no vàreu tenir oportunitat de veure el reportatge rodat a la Biblioteca que va emetre TV3 al Telenotícies Cap de setmana vespre del dissabte 3 de febrer, avanceu al minut 19 42´d'aquest enllaç a TV3 a la carta.