Inici >> Noticies Butlleti >> Nou compte d’Instagram al CRAI de la UB: @CraiBellvitge

Nou compte d’Instagram al CRAI de la UB: @CraiBellvitge

dimecres, novembre 22, 2017

Al CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge estrenem perfil a Instagram amb l’objectiu de difondre d’una forma propera l’activitat de la biblioteca en tots els seus vessants.

A @CraiBellvitge hi trobareu informació sobre novetats, fons, exposicions, espais, escenes de la vida acadèmica, i, també, la que sovint és la cara oculta del servei: processos tècnics, personal de gestió i de suport, funcionament diari, etc.

A través d’aquesta xarxa, per tant, cerquem donar especial visibilitat a dinàmiques de la comunitat universitària que convergeixen a la biblioteca i potenciar la interacció entre estudiants, docents i personal.

Esperem que en gaudiu i que us animeu a seguir-nos!

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.