Inici >> Noticies Butlleti >> La revista ARA: Journal of Tourism Research / Revista de Investigación Turística s'incorpora a RCUB

divendres, 8 setembre 2017

ARA: Journal of Tourism Research / Revista de Investigación Turística és una publicació acadèmica bilingüe (anglès/ espanyol) que va néixer a l’any 2008 i acaba d’incorporar-se al portal de Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona (RCUB).

La revista ARA l’edita el Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT-UB, conjuntament amb la Fundación Global Democracia y Desarrollo (FUNGLODE), i té per objectiu aprofundir i divulgar el coneixement científic sobre el turisme i el desenvolupament sostenible de les comunitats.

S'adreça a un públic acadèmic i es dedica a la publicació de articles científics i estudis especialitzats inèdits i originals.

La seva freqüència de publicació es semestral i es publica electrònicament i en obert.

Podeu consultar la publicació ARA: Journal of Tourism Research / Revista de Investigación Turística  des del Web del CRAI Revistes Científiques de la Universitat (RCUB) > ARA: Journal of Tourism Research/ Revista de Investigación Turística.