Inici >> Noticies Butlleti >> L'exposició SI TACA NO TOCA al CRAI Biblioteca de Dret

L'exposició SI TACA NO TOCA al CRAI Biblioteca de Dret

dijous, juny 1, 2017

Seguint les passes dels companys del CRAI Biblioteca Campus de Bellvitge, el CRAI Biblioteca de Dret reprèn l’exposició Si taca no toca que podeu visitar a la planta 0 del CRAI Biblioteca fins al 31 de juliol.

La campanya es fa amb la finalitat de promoure l’ús adequat de les nostres instal·lacions, equipament i fons bibliogràfic, així com garantir el coneixement de la normativa sobre menjar i beure dins els nostres espais.

Us recordem que, a l’apartat de Deures de l’usuari de la Carta de serveis del CRAI de la Universitat de Barcelona, trobareu que cal respectar la integritat dels equipaments, les instal·lacions i els espais destinats a cada tipus d’activitat, i utilitzar aquests espais i equipaments exclusivament per a les funcions que tenen assignades.

Al CRAI Biblioteca trobareu cartells amb la prohibició de menjar o beure, excepte aigua, dins les instal·lacions. Feu d'aquest espai un lloc acollidor per gaudir-ne i facilitar la convivència de la comunitat universitària. Recordeu que la biblioteca és de tothom i cal mantenir-la sempre neta i respectar l’ordre del mobiliari i dels equipaments.

Col·laboreu amb nosaltres!                                                                                                        #ExposBibDret

#SiTacaNoToca

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.