Inici >> Noticies Butlleti >> Sessió de bones pràctiques per publicar recerca en el Dipòsit Digital al CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge

dijous, maig 4, 2017

Al CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge s’ofereixen, aquesta setmana, les darreres sessions de bones pràctiques per publicar a la Comunitat de Recerca del Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona, amb l’objectiu de fomentar la política d’accés obert, tenint en compte el marc normatiu i les estratègies que es recomanen per assolir-la.

En les presentacions s’estableix el procediment sobre la pràctica de l’autoarxiu en repositoris, específicament en la publicació de l’activitat investigadora en el Dipòsit Digital via Curricula@ GREC. Les sessions van adreçades, principalment, al personal docent i investigador (PDI) de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut – Campus Bellvitge i tenen una durada aproximada de dues hores.

L’interès suscitat per part dels assistents fa que es plantegin noves sessions de cara els propers mesos.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.