Inici >> Noticies Butlleti >> Publicat el número 5 de 2017 de la revista CLIVATGE

Publicat el número 5 de 2017 de la revista CLIVATGE

dijous, abril 27, 2017

La revista CLIVATGE. Estudis i testimonis sobre el conflicte i el canvi socials acaba de publicar el seu darrer número.

La revista CLIVATGE, publicada anualment des de l'Observatori del Conflicte Social, grup adscrit a la Universitat de Barcelona i que forma part del grup de recerca CECUPS, ofereix articles, ressenyes de llibres i testimonis de grups i moviments afectats per conflictes i canvis socials.

El número 5 de l'any 2017 d'aquesta publicació és un monogràfic sobre espais d'exclusió social.

Podeu consultar la publicació CLIVATGE. Estudis i testimonis sobre el conflicte i el canvi socials des del Web del CRAI > RCUB > CLIVATGE. Estudis i testimonis sobre el conflicte i el canvi socials.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.