Inici >> Noticies Butlleti >> El CRAI Biblioteca de Biologia a Exponatura 2017

El CRAI Biblioteca de Biologia a Exponatura 2017

dilluns, abril 24, 2017

El CRAI Biblioteca de Biologia participa un any més en els actes de Sant Jordi a la Facultat de Biologia amb un pòster que es podrà veure l'Àgora de l'Edifici Margalef del 24 d'abril al 15 de maig en el marc d'Exponatura 2017.

El pòster reprodueix algunes il·lustracions de De historia stirpium commentarii insignes, llibre d’herbes de Leonhart Fuchs, que conté les descripcions i els dibuixos de vora 500 plantes diferents, amb la finalitat que els metges de l’època poguessin reconèixer les plantes útils per a utilitzar-les com a medicaments.

El CRAI Biblioteca de Biologia ha comptat amb la col·laboració del Dr. Ramon Maria Masalles, professor emèrit del Departament de Biologia Evolutiva, Ecologia i Ciències Ambientals de la Facultat de Biologia, per a la redacció del text de presentació.

Paral·lelament, el facsímil de l’obra i la reproducció d’algunes làmines s’exposaran a la planta S1 del CRAI Biblioteca de Biologia.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.