Inici >> Noticies Butlleti >> Film researcher: l'experiència de la cerca. Nova guia de lectura al CRAI Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació

divendres, 21 abril 2017

Amb motiu de la Diada de Sant Jordi 2017, el CRAI Biblioteca de Biblioteconomia i Documentació ha preparat una nova guia selectiva dedicada a la figura del Film researcher i la documentació audiovisual.

Podeu consultar la guia Film research: l'experiència de la cerca al Web del CRAI > Biblioteques i horaris > Biblioteconomia i Documentació > Fons i col.leccions - Guies de lectura: Film research: l'experiència de la cerca en format Flash (ISSUU) i en format PDF al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona. (Per visualitzar el document a doble pàgina cal que el descarregueu).

També podeu consultar altres publicacions de la biblioteca a l'Issuu i al Dipòsit Digital de la Universitat.

Desitgem que sigui del vostre interès.