Inici >> Noticies Butlleti >> Mostra bibliogràfica de la donació de la família Bolòs Masclans al CRAI Biblioteca de Biologia

dijous, març 30, 2017

El CRAI Biblioteca de Biologia presenta una mostra bibliogràfica amb obres procedents de la donació Oriol de Bolòs.

L’any 2015, la família Bolòs Masclans va fer donació al CRAI Biblioteca de Biologia de diversa documentació del botànic Oriol de Bolòs (1924-2007) i de part de la seva biblioteca personal. La donació es féu d’acord amb la voluntat de la vídua del doctor Bolòs, Margarida Masclans (1934-2015), qui fou l’autora de les il·lustracions de la Flora manual dels Països Catalans i col·laborà amb Oriol de Bolòs en altres obres.

Entre les publicacions donades destaquen les del botànic Pius Font i Quer (1888-1964), primer director de l’Institut Botànic de Barcelona. Algunes d’aquestes obres estan dedicades a un altre botànic, el seu deixeble Francesc Masclans (1905-1999), pare de Margarida Masclans.

Una selecció d’aquestes publicacions estarà exposada a la planta S1 del CRAI Biblioteca de Biologia fins el 18 d’abril de 2017.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.