Inici >> Noticies Butlleti >> Workshop OpenAIRE a l'Edifici Històric sobre els aspectes legals de les dades de Recerca

dimecres, març 29, 2017

El proper dimarts 4 d'abril de 2017 se celebrarà, a l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona, l'OpenAIRE workshop - Legal issues in Open Research Data. El taller es durà a terme a l'Aula Magna de la Universitat ubicada a l'Edifici Històric, Gran Via de les Corts Catalanes, 585, 08007 Barcelona.

Aquest esdeveniment, associat al 9è plenari de la Research Data Alliance (RDA), se centrarà en els obstacles legals i les possibles solucions per permetre les dades de la recerca en obert. L'objectiu del taller és aconseguir una millor comprensió de les qüestions legals clau, relacionades amb les dades de recerca en obert.

El taller va dirigit a Gerents d'investigació, bibliotecaris, investigadors, coordinadors de projectes i gerents d'arxiu de dades, entre d'altres.

Consulteu el programa de l'esdeveniment, en el que participarà activament Ignasi Labastida, responsable de la Unitat de Recerca i de l'Oficina de Difusió del Coneixement del CRAI de la Universitat. També hi trobareu més informació i com fer la inscripció.

Vegeu informació sobre la gestió de les dades de recerca dels investigadors de la Universitat de Barcelona al Web del CRAI > Suport a la recerca Dades de recerca.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.