Inici >> Noticies Butlleti >> Els nostres repositoris al Ranking web de repositorios publicat pel CSIC

Els nostres repositoris al Ranking web de repositorios publicat pel CSIC

dijous, març 23, 2017

ranking

S’ha publicat una nova actualització del Ranking web de repositorios (gener 2017) elaborat pel CSIC.

Pel que fa als repositoris propis de la Universitat de Barcelona, el de Revistes Científiques (RCUB) ha millorat i ha passat de la posició 71 a la 69 i el Dipòsit Digital ocupa actualment la 13a posició a Espanya i la 80a a Europa.

També hi trobem els repositoris cooperatius catalans, en els que la Universitat de Barcelona participa, i podem veure que Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO), Tesis Doctorals en Xarxa (TDX) i Dipòsit de la Recerca de Catalunya (RECERCAT) hi apareixen com a Top Portals en les posicions 23, 40 i 173, respectivament.

A més, es destaca que a nivell espanyol, el repositori RACO ocupa la 2a posició.

Podeu consultar el rànquing complet des del següent enllaç.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.