Inici >> Noticies Butlleti >> Enquesta de satisfacció al PAS sobre els recursos i serveis del CRAI

Enquesta de satisfacció al PAS sobre els recursos i serveis del CRAI

dimarts, març 21, 2017

En el marc del compromís de millora continuada del CRAI de la Universitat, ens agradaria conèixer el grau de satisfacció del Personal d'Administració i Serveis (PAS), amb els recursos i serveis que oferim des dels nostres CRAI Biblioteques.

Aquesta és la primera vegada que us demanem la vostra opinió. Per nosaltres és important conèixer les vostres necessitats i expectatives respecte als serveis que oferim, ja que sou membres d’un col·lectiu important al qual també volem donar un millor servei.

Amb aquesta finalitat hem elaborat una enquesta de satisfacció i confiem que la vostra participació - teniu de temps fins al 21 d’abril - ens permeti conèixer millor aquestes necessitats i expectatives per tenir-les en compte a l’hora de planificar els serveis que oferim al vostre col·lectiu.

Moltes gràcies per la vostra participació!

[Imatge: Designed by Freepik]

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.