Inici >> Noticies Butlleti >> Nou esquelet artificial al CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge

Nou esquelet artificial al CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge

dimecres, març 15, 2017

El CRAI Biblioteca del Campus Bellvitge ha adquirit un nou equipament per donar servei a tota la comunitat d’estudiants i professors de Ciències de la Salut del Campus de Bellvitge.

Es tracta d’un esquelet artificial articulat sobre una base de rodes d’un metre vuitanta d’alçada i orientat a la pràctica d’ensenyaments com l’anatomia humana.

El préstec de l’esquelet tindrà una durada de dues hores i quedarà restringit a l’àmbit del CRAI Biblioteca. El seu ús serà exclusivament acadèmic.

totes les xarxes socials del CRAI icono de canal de contenidos sindicado  twitter Blog del CRAI

Els continguts del web CRAI UB estan subjectes a la llicència de Reconeixement de Creative Commons 4.0, llevat que s'hi indiqui el contrari.