Inici >> Noticies Butlleti >> Dia Internacional de les Dones al CRAI de la Universitat de Barcelona

Dia Internacional de les Dones al CRAI de la Universitat de Barcelona

dimecres, 8 març 2017

El CRAI de la Universitat de Barcelona se suma a la celebració del 8 de març, Dia Internacional de les Dones amb diverses mostres bibliogràfiques.

El CRAI Biblioteca d'Economia i Empresa estrena una nova exposició bibliogràfica amb la qual vol recordar les Dones economistes que, d'una manera o altra, van transformar el món de l'economia. La incorporació de les dones a la ciència econòmica ha estat molt gradual per les restriccions d'accés a l'educació universitària, al món acadèmic i professional. Segons els països la seva aparició a la història del pensament econòmic ha estat molt desigual.

La mostra es pot visitar fins al dia 1 de juny de 2017 i podeu accedir a l'exposició virtual Dones economistes des del Web del CRAI > Exposicions virtuals > Economia i Empresa > Dones Economistes i des del Web del CRAI > Biblioteques i horaris > Economia i Empresa > Exposicions: Dones Economistes.

El CRAI Biblioteca de Lletres proposa una mostra bibliogràfica de llibres del Fons Duoda que s’han incorporat recentment. La temàtica d’aquest fons és prou variada, però centrada sobretot en dones autores i en obres amb el nexe en comú de la dona com a protagonista. S'han incorporat a dia d'avui gairebé 1300 títols en diferents llengües.

Aquest centre de recerca publica també la revista DUODA. Estudis de la Diferència Sexual, que forma part de les Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona (RCUB), i manté la seva pròpia Biblioteca Virtual de Recerca. A nivell formatiu, ofereix el Màster en Estudis de la Diferència Sexual.

La mostra es podrà veure a les sales interiors del CRAI Biblioteca fins al dia 13 de març. Vegeu el post del Blog de Lletres.